נפט לחימום ביתי

אחת מהמערכות הנפוצות ביותר לחימום ביתי כיום, היא מערכת לחימום ביתי המופעלת על ידי שימוש בנפט כחומר בעירה.

 

למרות שלאורך השנים נבחרה מערכת חימום זו כברירת המחדל על ידי צרכנים רבים היא מערכת הסובלת מחסרונות רבים הנוגעים למחיר ובטיחות.

 

אז, אילו חסרונות מסתירה מערכת לחימום ביתי המופעלת בנפט? וחשוב מכך – איזו מערכת לחימום ביתי היא המערכת המומלצת לשימוש כיום?

 

מערכת חימום ביתי המופעלת בנפט

 

רגע לפני שנדון בנושאי הבטיחות והיעילות של מערכת לחימום ביתי המופעלת בנפט נתעכב לרגע על דרך הפעולה של המערכת. במערכת זו מותקן צובר בו נמצא חומר הבעירה הלא הוא הנפט.

 

תפקידו של חומר הבעירה במערכת הוא לייצר שריפה מבוקרת המפיקה אנרגיית חום.

 

החום, משמש להרתחת מים בדוד מרכזי ממנו מוזרמים מים חמים בצנרת ביתית המגיעה לרדיאטור מובנה הקיים בכל חדר ומתפקד כרדיאטור חשמלי.

 

מערכת זו מאפשר חימום ביתי של הבית באופן מגביל ללא אפשרות לשליטה בוויסות החום בכל אחד מהחדרים.

 

למרות חיסרון משמעתי זה מסתתרים במערכת עוד כמה חסרונות רבים כאשר הראשון הוא נושא הבטיחות.

 

מלבד צינורות המוזרמים בתוך הקירות אשר יכולים להוביל לנזקי רטיבות ברמות שונות מערכת לחימום בנפט כולל דוד בעירה גדול בו מתבצעת בפועל הפקת החום במערכת.

 

מלבד נושא הבטיחות גורם נוסף הגלום בתוך מחיר נפט לחימום ביתי מייקר מאד את השימוש במערכת משנה לשנה.

 

עלייתם של מחיר הדלקים ושל נפט להסקה בפרט נמצא בעליה מתמדת ולמעשה מייקר את פעילותה של המערכת בעבור אותה תפוקה בכל חורף.

 

מערכת לחימום תת רצפתי

 

אחרי שדנו במערכת לחימום ביתי המופעלת בנפט ולמדנו את דרך פעולתה והדגשים השונים הנוגעים לפעילותה נכיר כעת, את הדרך החדשה, הזולה והבטוחה לחימום הבית שנציע לנו שוק מערכות החימום הביתיות.

 

היום, השימוש במערכות לחימום המופעלות באמצעות חומרי בעירה הולך ופוחת, מתוך הרצון להשתמש באנרגיה בטוחה יותר וכמובן ירוקה יותר.

 

עובדה זאת הובילה צרכנים רבים לחפש פתרון חדש ולבחור במערכות חימום תת רצפתי המותקנות כיום במגוון רחב של מוסדות ובתים פרטיים.

 

במערכת לחימום תת רצפתי מותקנים מתחת לרצפת הבית מערכות חימום המופעלות על ידי שימוש במים או בשטיחים חשמליים המונחים על חומר בידוד איכותי.

 

בעת הפעלת המערכת מתחממת המערכת ומחממת בראש ובראשונה את הרצפה ומאפשרת לנו להלך יחפים על הרצפה ללא חשש.

 

האוויר החם עולה כלפי מעלה בחדר ועל ידי כך מחממם למעשה את החדר כולו, במהירות, ביעילות ובבטיחות. היות והמערכת נסתרת לחלוטין, בשום שלב לא קיים מגע ישיר עם גופי החימום ורמת הבטיחות נשמרת.

 

מלבד נושא הבטיחות אשר מהווה את הנקודה המכרעת בהליך בחירת מערכת חימום טומנת בחובה המערכת יתרון נוסף, משמעותי לא פחות הנוגע לעלויות הפעלת המערכת.

 

מערכת לחימום תת רצפתי היא מערכת המופעלת בחשמל או על ידי שימוש במשאבות חום המובילות לחיסכון של עד שבעים אחוז בעלויות החשמל לעומת המערכות הקיימות.

 

בנוסף לכך ניתן לשלוט במערכת באופן ידני תוך וויסות עוצמת החום בחדרים נפרדים ובכך למנוע הפעלה מיותרת של המערכת.

 

אז רגע לפני שאתם נפרדים מכמה אלפי שקלים בחורף הקרוב בדמות תשלום למילוי צובר הנפט שלכם אנחנו ממליצים אליכם לפנות אלינו ולהכיר לעומק את מערכות החימום התת רצפתי שיכולות בקלות להפיק עבורכם את החום לו כולנו זקוקים בצורה קלה יעילה ובעיקר חסכונית.