החימום הטוב ביותר – אצלכם בבית

 

תארו לכם את הסיטואציה הבאה: אתם מגיעים הביתה, אחרי יום עבודה ארוך. בחוץ רוחות חזקות, סערות וגשם שנוקש על חלונות הבית, אבל בבית יש מערכת חימום נעימה שמחממת אתכם. היא בדיוק בטמפרטורה שאתם אוהבים, היא מפזרת חום אחיד ונעים לחלל הבית וניתן להרגיש אותה ברצפה, כך שאפשר אפילו ללכת יחפים ברחבי הבית.

זוהי מציאות שיכולה להתגשם!

 

ובשנים האחרונות, גם תופסת תאוצה באופן משמעותי.

חימום תת רצפתי

אחת משיטות החימום המתקדמות ביותר היום היא מערכת של חימום תת רצפתי. התקנה של מערכת חימום תת רצפתי נעשית בעת שלב הבנייה של הבית ולכן גם דורשת תכנון מדויק ומוקפד מראש, אולם גם בעת שמבצעים שיפוץ מאסיבי בבית, ניתן להתקין אותה.

 

את מערכת החימום התת רצפתי ניתן לחלק לשני סוגים עיקריים: מערכת חימום תת רצפתי המבוססת על מים ומערכת חימום תת רצפתי המבוססת על חשמל. נעמוד על ההבדלים השונים ביניהם:

 

 

סוג המערכת מערכת חימום תת רצפתי מים מערכת חימום תת רצפתי חשמל
שיטת פעולה צינורות מים המותקנים מתחת לרצפה ומוליכים מים חמים המשחררים את אנרגיית החום לסביבה כבלי חשמל או שטיחים חשמליים המותקנים תחת הרצפה ומפיקים אנרגיית חום
עלויות התקנה יקרות, מאחר ודורשות עבודה מורכבת ויסודית זולות ביחס לחימום תת רצפתי המבוסס על מים
עלויות שוטפות זולות יקרות

היתרונות של חימום תת רצפתי

למערכת חימום רצפתי יתרונות רבים ומגוונים, כמו חימום נעים ואחיד בכל הבית. כאשר החום מתפזר בצורה אחידה למעלה. בנוסף, קיימת אפשרות לווסת את הטמפרטורה בחדר לפי הנוחות שלנו. המערכת אינה מרעישה ואינה מייבשת את האוויר, כמו מערכות המיזוג למשל, והחימום מורגש בכל הפינות בבית, על פי רצוננו.

יתרונות בולטים נוספים למערכת קשורים לנושא הבטיחות. מערכות החימום, בין אם הן מבוססות על מים ובין אם הן מבוססות על חשמל, מותקנות מתחת לריצוף ומוסתרות ולכן אין חשש לכוויות או לחוסר בחמצן.

רוצים להתקין מערכות חימום תת רצפתי אבל עדיין לא בטוחים? שאלות נפוצות:

 

•אנו תומכים באקולוגיה ובשמירה על איכות הסביבה. האם שימוש במערכת חימום תת רצפתי תומך בכך? 
בוודאי! שימוש במערכת חימום תת רצפתי חוסך בעלויות התפעול של מערכת החימום בבית. על פי עיקרון פיזיקאלי, כאשר החום עולה מן הרצפה ומוחזר אלינו מן התקרה הוא מונע בזבוז אנרגיה ובכך ניתן לחסוך בכ-30% בעלויות החימום השונות!

 

•התקנה של מערכת חימום תת רצפתי היא לא זולה. אנחנו מתלבטים…
נכון שמדובר בהוצאה לא זולה. אבל היא כדאית מאחר והיא מחזיקה לשנים רבות, ומחזירה את ההשקעה עליה בחסכון הכספי בהוצאות החימום. כמו בשאר התחומים בחיים, עדיף לקנות מוצרים איכותיים אשר יחזיקו לנו מעמד זמן רב. בסופו של דבר, מדובר על איכות החיים שלנו. ועליה, ממש לא כדאי להתפשר!

 

•אנחנו רוצים לעצב את הבית וחוששים שמערכת החימום התת רצפתית תמנע מאיתנו לבצע את העיצוב שאנחנו רוצים.
אין לכם מה לדאוג! מערכת החימום התת רצפתי מותקנת מתחת לריצוף הבית ולכן לא תהיה שום מגבלה שתקשה בעת העיצוב של הבית.

 

•החלל שלנו בבית גבוה במיוחד. האם בכל זאת ניתן להתקין מערכת חימום רצפתי? 
בוודאי. פיזור איטי של החום מלמטה למעלה הופך שיטת את שיטת החימום לאידיאלית במיוחד עבור חללים גבוהים.

 

•זה נשמע לנו מתאים! אבל… אנחנו לא מעוניינים להתעסק עם המערכת כל היום.
בשימוש במערכת חימום תת רצפתי אין שום צורך בתחזוקה שוטפת ולכן תוכלו להתעסק בכל דבר אחר שתרצו.

אנחנו רוצים להתקין את המערכת. כיצד ניתן?

חברת “מתן פתרונות חימום” עוסקת בתכנון, הקמה ואחזקה של מערכות חימום תת רצפתיות, מערכות מים והסקה מסוגים שונים למערכות חסכוניות, ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. לחברה ידע רב ומיומנות שנרכשו עם השנים והופכים אותה למובילה בתחום מערכות האנרגיה בישראל. יש לכם שאלות נוספות? מעוניינים להתקין את המערכת?

 

נשמח לעמוד לשירותכם משלב הייעוץ ועד שלב הביצוע הסופי.
לפרטים נוספים צרו קשר.